Robert Kiyosaki müügist

 
Eelmisel nädalal oli võimalus osaleda Robert Kiyosaki kinnisel seminaril. Huvitav on selliste suurkujudega samas ruumis viibida, inimestega, kes on jätnud maailma ärikultuuri oma märgatava jälje ja kellelt on igaühel palju õppida. Kiyosaki tegi kolmetunnise esinemise koos oma abikaasa Kimiga ja peale oli võimalus temaga vestelda.

Mis mulle enim meelde jäi, oli point, mida Kiyosaki vähemalt viiel korral toonitas: ” Iga ettevõtja peab oskama müüa. Kui ärimees müüki ei valda, siis on läbikukkumine enam kui tõenäoline.”

Kas seda nüüd sajaprotsendilise kullana saab võtta, on iseküsimus, kuna on erinevaid edukaid ärimehi, kelle edu alus on organiseerimisvõime, ärivaist, oskus tabada õigeid hetki jne, kuid kindlasti on müügi valdamine kasulik. Enamusele seondub müük nürimeelse telemarketingi või autosalongides tagumikku laiaks istuvate tüüpidega, kuid müügi mõiste on õnneks pisut laiem.

Mulle meeldib definitsioon, mis kõlab selliselt: “Müük on oskus teha nii, et teine inimene TAHAKS teha seda, mida sina tahad, et ta teeks.”
Niisiis, müük on üldistatuna suur osa suhtlemisest, oskusest panna inimesi tegutsema.

Pean tunnistama, et müügi valdamise olulisuse rõhutamine ühe enimmüüdud äri- ja motivatsiooniautori poolt oli mesi mu kõrvadele.

Arutelu

  1. agu
  2. Mai
  3. agu

Jäta vastus