Klient ütleb Sulle: „Ma pean oma ülemusega sellest rääkima“
Mida Sa selles olukorras võiksid talle vastata? Võimalusi on palju, kuid proovi inspiratsiooni saada minu poolt pakutud variantidest. Kindlasti on sul vaja enne jõuda ka veendumusele, kas antud vastus oli ettekääne sinust vabanemiseks või tema tõeline soov. Juhul kui klient soovib sinust vabaneda, siis on müügivestlusesse tekkinud juba enne viga. Püüa see üles leida ja likvideerida, et ta saaks otsustada ja osta. Veel võib olla võimalus, et klient püüab vastutust enda kaelast ära lükata. Või ei julge otsust langetada.
Klient: “Ma pean oma ülemusega sellest rääkima”.
1. Minu presentatsiooni ja tooteesitluse äraõppimine võtab teil ilmselt mingi aja. Ma saan teie aega säästa, ja pealekauba- mulle makstakse selle eest. Ainus, mida te teha võite, on teha meid tuttavaks, ja ülejäänu teen mina. Lepime kokku aja, millal me võiksime kohtuda.
2. Olete te kindel, et te tahate tülitada oma ülemust nii väikese kulu pärast? Kas te tõesti ei tohi sellist kulutust ise teha?
3. Kaua võttis teil aega, et oma töö selgeks saada? … Arusaadav, mul võttis tervelt 2 aastat. Ma ei püüa teha teie tööd ja teie ei pea tegema minu tööd. Andke mulle palun oma ülemuse number, ja ma heameelega kohtun temaga.
4. Meie toode on üpris keeruline, kas pole?….. Ma ei eelda, et te suudaksite meelde jätta meie toote kõik detailid, faktid, omadused ja eelised. See oleks liiast. Ma teen ettepaneku, et ma suhtlen temaga otse ja säästan teid sellest tülist. Sobib?