Rääkisid oma videopostituses Peep Lajast . Paraku aga ei Peep ega sina Ekke pole oma artiklites kirjutanud sõnagi sellisest huvitavast küsimusest nagu ” Miks ma peaksin ” . Selle küsimuse veidi teistmoodi ja psühholoogide hinnagul oluliselt leebem variant on ” Miks ma pean ” .
Kui müügiinimene ei tea seda reeglit, mille alusel 80 protsenti inimesi otsustab, siis pole ka ime, kui paljud tehingud nurja lähevad . Samuti väidavad psühholoogid seda, et inimeste alateadlik küsimus ” Miks ma peaksin ” tuleks ümber suunata küsimuseks ” Miks peaksin ma ” .
Kui esimesel juhul on domineeriv ” miks peaksin “, siis teisel juhul jääb domineerima ” peaksin ma “, sõnast pidama . Kuna miks tähendab valiku ette seadmist ja nõuaks kliendiga pikemat üldist filosofeerimist ning liigagi sageli võib tehing katki jääda mingite pisiasjade tõttu . Kuna varem või hiljem paneb keegi , kas klient või müügiinimene kliendi valikute ette – jah või ei .
Samas kui inimene alateadvuse tasandil hakkab endaga sisemist dialoogi pidama ” peaksin ma “, siis edasi on juba targa müügiinimese asi klient JAH – vastuseni suunata .
Samuti on väga tähtis ka oma müüdavat kaupa tunda, sest sageli ostab klient just selle järgi, mida müüja ise oma müüdavast kaubast arvab . Väga heaks klassikaliseks näiteks on kunagine Kanal 2 rullnokkade huumoriklassika ” Wremja “, kus Zorro töötas kelnerina .
Kui klient tuli, siis Zorro rääkis kliendile esmalt sellest, kui kallis ja mõttetu see tema töökoht on . Et kui vähe ikka maksavad toidu komponendid ikka poest ostetuna ja millise jubeda juurdehindlusega see tema töökohaks olev restoran seda müüb . Ja et pealegi on kõrval olevas toidukohas kõik palju odavam . Ja kuna kliendil polnud aega ega tahtmist koju sööma minna, siis ta läkski lõpuks teise söögikohta einestama .
agu
Rääkisid oma videopostituses Peep Lajast . Paraku aga ei Peep ega sina Ekke pole oma artiklites kirjutanud sõnagi sellisest huvitavast küsimusest nagu ” Miks ma peaksin ” . Selle küsimuse veidi teistmoodi ja psühholoogide hinnagul oluliselt leebem variant on ” Miks ma pean ” .
Kui müügiinimene ei tea seda reeglit, mille alusel 80 protsenti inimesi otsustab, siis pole ka ime, kui paljud tehingud nurja lähevad . Samuti väidavad psühholoogid seda, et inimeste alateadlik küsimus ” Miks ma peaksin ” tuleks ümber suunata küsimuseks ” Miks peaksin ma ” .
Kui esimesel juhul on domineeriv ” miks peaksin “, siis teisel juhul jääb domineerima ” peaksin ma “, sõnast pidama . Kuna miks tähendab valiku ette seadmist ja nõuaks kliendiga pikemat üldist filosofeerimist ning liigagi sageli võib tehing katki jääda mingite pisiasjade tõttu . Kuna varem või hiljem paneb keegi , kas klient või müügiinimene kliendi valikute ette – jah või ei .
Samas kui inimene alateadvuse tasandil hakkab endaga sisemist dialoogi pidama ” peaksin ma “, siis edasi on juba targa müügiinimese asi klient JAH – vastuseni suunata .
Samuti on väga tähtis ka oma müüdavat kaupa tunda, sest sageli ostab klient just selle järgi, mida müüja ise oma müüdavast kaubast arvab . Väga heaks klassikaliseks näiteks on kunagine Kanal 2 rullnokkade huumoriklassika ” Wremja “, kus Zorro töötas kelnerina .
Kui klient tuli, siis Zorro rääkis kliendile esmalt sellest, kui kallis ja mõttetu see tema töökoht on . Et kui vähe ikka maksavad toidu komponendid ikka poest ostetuna ja millise jubeda juurdehindlusega see tema töökohaks olev restoran seda müüb . Ja et pealegi on kõrval olevas toidukohas kõik palju odavam . Ja kuna kliendil polnud aega ega tahtmist koju sööma minna, siis ta läkski lõpuks teise söögikohta einestama .