Paljud müügimehed panevad täiega puusse, ignoreerides peres olulist otsustajat- naist. Just naine on sageli see, kes ütleb lõpliku sõna ostude osas.
Oled naine ja oled seda ise kogenud? Kindlasti.
Tuleb meelde lugu, kus käisime kunagi mu laste emale kunagi autot valimas. Olime ühes autosalongis ja müügimees tegeles meiega. Auto tundus sobivat, hinna saime soodsamaks räägitud ja ma olin kindel, et me selle auto ostame. Paraku kui tulime salongist peale proovisõitu ära, siis ütles naine, et tema sellest salongist küll autot endale ei taha.
Miks? küsisin mina. Põhjus oli lihtne ja inimlik- müügimees ei pööranud kogu esitluse vältel kordagi talle tähelepanu! Ta tegi kogu esitluse minule, jättes teda täiesti mängust välja.
Rääkisime küll korduvalt, et auto tuleb naisele, kuid ei- tema ei pööranud naisele mingit tähelepanu, ignoreeris ta küsimusi ja pidas ilmselt mind olulisemaks ehk selleks, kes auto ju tegelikult ostab. Mina sellel hetkel ei saanud aru, et naine tunneb end kõrvalejäetuna ja olin ihu ja hingega asja juures, kuid tulemus oli see, et naine ütles, et ei! tema ei taha sealt osta seda autot ja kõik!
Miks müügimehed kipuvad naisi ignoreerima? “No mida need naised ka teavad? Ma räägin parem rahakoti tegeliku käsutajaga. Las see tsikk olla kaasas, peaasi, et ta mind esitluse tegemisel ei häiriks.” Ilmselt selline mõttelaad, ah?
Müügimehed, kui te soovite saada müügiproffideks, siis pöörake naisele alati 51% tähelepanust! Ärge alahinnake õrnemat sugu, kuna nagu öeldakse, et kui mees on perekonnas pea, siis naine on kael.