Esmalt tahan tänada kõiki neid, kes mulle kirjutasid oma müügiprobleemidest. See küsimuste hulk on olnud massiivne! Väga paljud küsimused on seotud justnimelt hetke majandusolukorraga – ja arusaadavalt nii. Ma proovisin vastata suure hulga neist küsimustest korraga – aga see sai päris pikk maraton 🙂 Seetõttu panen need vastused siia üles lühemate klippidena, et oleks mugavam vaadata. Siin siis esimene ca 7-minutiline müügiprobleemide lahenduste sessioon (tulemas on paljud veel, järgmine juba homme).
P.S. Juba 1. oktoobril saavad esimesed väljavalitud kõige parema lahenduse üldse oma müügiprobleemidele. Nimelt võtan vaid 25 liitujat vastu oma uude ja radikaalsesse müügiprogrammi nimega Murra Müügimasu, mis täis tulemusi toovaid tehnikaid raskel ajal müümiseks.
Varaani fänn
Mulle meeldis loo positiivsus, mis viibki praegu edasi!!
Ekke
Lisaks üks väike kommentaar kodumasinate müügi osas: kui 10-st inimesest 9 järgmiseks päevaks tühistab, siis on ebaõige nende peale solvuda. Kõik me hoiame täna raha kokku ja tarbime säästlikult. Nende klientidega tuleb hoida kontakti ja kui ajad hakkavad paremaks minema (nii nagu täna majandusanalüütikud juba prognoosivad, et see aeg on hetkel käes), siis saad neile uuesti müüa. Ei tasu pahandada, see on inimeste loomulik käitumine tänasel hetkel. Kodumasin- tolmuimeja, mis maksab kümneid tuhandeid, on kindlasti kasulik, kuid praegu kuulub see paljude arust luksuskaupade kategooriasse.
Aga üks võimalus on see, et kui sa oled müügi ära teinud, siis helista õhtul kliendile. Küsi, on ta proovinud ja kuidas see aparaat tundub. Sellega vähendad sa ostupohmelli võimalust. Näita välja, et sa hoolid ja klient on sinu jaoks tähtis. Praegu on klient meie jaoks nr. 1. Selleks tuleb teha maksimum , et ta jääks rahule.
Jõudu Sulle ja kõigile müügiproffidele!
Ekke
Ardo
ma soovitaks samuti helistada juba õhtul ja kasvõi panna seal mobla kõlari peale ja müüa toodet ka veel abikaasale, kes just koju tulnud ja oma teise poole ideed põrmuks teha proovib. võib olla see, kes tellimuse tegi mõistis selle kasu, kuid nüüd kui abikaasa koju tuli ei suuda seda kasu oma abikaasale maha müüja ja vajabki sinu abi müügis.
võid ka väita, et kui te praegu ei osta, siis peale masu läheb hind kõrgemaks ja et kui te naguinii seda toodet tahate, siis ostke see kohe, et mitte maksta selle eest hiljem rohkem
ekke
Ardo, Sul on täiesti õigus! Ma unustasin ära ühe kõige olulisema asja, mida ma nimetan ise Ühe Jalaga Müügiks. Sageli müüakse asi maha ühele pereliikmele, kuid sellistes otsustes on vaja kaasata mõlemad: nii mees, naine kui ka vajadusel vanavanemad ja lapsed. Siin võib peituda ka üks canceldamise põhjus, et müüakse ainult ühele otsustajale. Tänud hea idee eest.