Tänasel keerulisel ajal siplevad konkurendid ja püüavad odava hinnaga müües turult veel midagigi teenida. Ilmselt nii see on enamus sfäärides. Kui konkurentide odav hind on Sulle vahel peavaluks, siis paar sõnastust inspiratsiooniks, mida teha siis kui klient toob esile konkurentide soodsama hinna.
1. Juhi tähelepanu konkurendi hinnaalanduse põhjustele:
“Kui meie konkurendid on odavamad, mida see teile ütleb? Ilmselt nad teavad, mis nende teenus väärt on. Igaüks müüb selle hinnaga, millega ostetakse. Keegi ei alandaks hinda kui müügiga probleeme pole. Iseküsimus, kui te täna kuskil odavalt ostate ja seda ettevõtet enam mõne aja pärast turul pole – mida te sellega siis peale hakkate?”
2.Vii tähelepanu hinnalt enda toote – teenuse väärtustele:
“Fakt on see, et meie kvaliteet ja teenindus (-või too mingid muud väärtused, mis on su tugevad küljed) on kõrgeim, mida te turult leiate, mis tähenda, et te maksate pikema aja peale tunduvalt vähem. Kui oluline üldse on teie jaoks teenindus (hooldus, kestvus)?”
3. Julgusta , et ta ei arvaks, et on esimene, kes sult ostab:
“Tõesti, see on kõrgem kui osad konkurendid pakuvad. Siiski, me oleme müünud 100- le ettevõttele. Kas te arvate, et need 100 ettevõtet, kes on meilt ostnud, pole näinud kõrget kvaliteeti ja kasu, mida nad said? Kas te arvate, et 500 ettevõtet, nagu (loetle enda olulisemaid referentse)tegid vea?”