Tänasel ajal küsitakse allahindlusi rohkem kui kunagi varem ja see teeb sageli müügiinimeste elu raskeks. Mida teha sellises olukorras?
Müügikoolitaja Minust>
Tänasel ajal küsitakse allahindlusi rohkem kui kunagi varem ja see teeb sageli müügiinimeste elu raskeks. Mida teha sellises olukorras?
O.
Hea video! Samuti tehnika, mis kohtumisel kindlasti töötab. Kuidas aga käituda, kui kõik hinda puudutav suhtlus käib maili teel? Vastata, et millisest allahindlusest klient räägib ning jääda ootama oleks paras närvide mäng: kas ta üldse vastab? mida vastab? millal vastab? või on vahepeal juba uue pakkuja leidnud?
ekke
Tere! Tänud hea tagasiside eest. Nüüd vastuseks ma vastan küsimusele küsimusega: kas on mingi reglement, et suhtlus PEAB ainult meili teel toimuma? Ma usun, et ei ole. Reaalses, vahetus suhtluses on võimalik oma hinda palju paremini põhjendada kui teha seda kirjavahetuse teel, kus jääb puudu inimlikust kontaktist ja ei ole võimalik end kurssi viia kõikide nüanssidega, mis võivad saada määravaks.
Ehk kui mina oleksin Sinu asemel, siis ma suunaks fookuse sellele, et saada klient tagasi helistama. Kuidas? Kirjuta näiteks nii: “Tere hr See ja see! Tänud detailsema huvi eest meie toodete osas. Usun, et saame hinna osas kokkuleppele, kuid enne seda oleks üks oluline küsimus. Kas on võimalik, Teile tagasi helistada või saate ise ühendust võtta tel 55555555.
Ootan Teie kõnet. (Sinu nimi ja kontaktid.)”
Katseta seda ja siis kui klient tagasi helistab, saad juba vestelda ja selgitada oma toote eeliseid, tuua välja kasud ja pidada hinnaläbirääkimisi. Kuid sel juhul ära kasuta seda tehnikat. Muidu on nii, et klient helistab tagasi ja saab umbes sellise kõne: “Tere ht. Klient! Tore, et tagasi helistasite! MIS ALLAHINDLUSEST TE RÄÄGITE, AH?!?” :))
Detailsemalt räägin sellest, mida siis teha, oma 1. oktoobril avatavas videokursuses “Müügimasu surm”