Jätkuvalt ja pidevalt põrkame oma müügitöös kokku rünnakute ja muude stressitekitavate kommentaaridega meie hinna kalliduse üle. On see ka Sinul nii? Igaljuhul on see klassikaline müügiprobleem, mis ei lõpe vist iial.
Selle lahendamiseks on sadu võimalusi, kuid vahel võib isegi ajakirjandusest väga häid ideid, kuidas sellele vastuväitele vastata.
Hiljuti ajakirjas Autobild oli kirjas umbes järgmine tsitaat, iseloomustamaks mingit väikeautot: ” Säästmine tähendab üldjuhul loobumist, ja antud auto puhul tähendab see sõidumugavusest loobumist.”
Päris hea, kas pole? Mõtle oma teenusele, mõtle kasvõi sellele kui Sa küsid palka juurde või käid uue töökohaga seotud läbirääkimistel- kõik tahavad Sinult nahka üle kõrvade tirida ja saada Sind poolmuidu. Ok. Nad saavad – aga sel juhul ainult osa Sinust:
- Sinu pühendumisest
- kompetentsist
- ajast
- lojaalsusest,
- teenindusest
- kvaliteedist
- ja millest iganes!
Kui aga soovivad saada kõike, siis tuleb maksta Sulle täishinda(-palka)!
Kui klient või keegi teine tahab Sinuga kaubelda, siis ära anna niisama järele. Elus ei ole midagi tasuta: tahad odavalt, pead millestki loobuma.
Parimat edu Sulle ja ära müü end odavalt!