Halbu müügisoovitusi

Kui rääkisime ühes halbade müüginõuannete osas pakkumiste tegemisest, siis jätkuks annan veelgi ideid, kuidas kindlustada oma sujuvat müügijobustumist veelgi.

Kui teed pakkumist, siis lisa sinna hästi palju tehnilisi detaile ja numbreid- nii, et keegi sellest peale sinu enda aru ei saa. Kasuta standardpõhja- pole hullu, kui mõne eelmise kliendi nimi sinna kogemata ka sisse jääb- see näitab ju seda, et sul on palju kliente ja tema pole see ainuke maailmas!

Pakkumist ära iialgi tee rätsepatööna, kuna mida vähem sa aega pakkumise tegemise peale kulutad, seda rohkem jääb sul aega Delfisse kommentaaride kirjutamiseks ja teiste sileajuliste müügimeestega lobisemiseks. Vaheta ära ainult kliendi nimi ja pane sinna need tehnilised andmed, mida ta soovis. Unusta ära igasugune inimlik emotsioon pakkumises- kogu fail, mille sa talle saadad, peab olema tehniline ja asjalik.

 Ära märgi pakkumisse seda, et oled end kurssi viinud kliendi firmaga ja tead tema tausta. Miks sa peaksid minema kliendi veebsaidile, kui võid korraks salaja põigata mõnele pornosaidile või vaadata, kas keegi on su hommikusele Delfi kommentaarile mingi teemaarenduse lisanud. Ära pane pakkumisse isegi kliendi logo- see pole ju oluline. HIND MÄÄRAB! Kui hind on piisavalt hea, küll ta siis ostab! Ja kui ka ei osta, mis siis ikka- sa saad ju põhipalga ikka kätte ja kui kuu lõpul enam raha ei ole, siis saad ema juures söömas käia.

Arutelu

  1. Tore
  2. Madis
  3. Jaan

Jäta vastus