See, kes esitab küsimusi, juhib vestluse kulgu – see tõde on eduka müügi üks alustalasid. Seda ei kehti paraku ainult ühel juhul- kui sa esitad tobedaid küsimusi. Üks halvemaid küsimusi, …
Mitmekesi müüa on tulemuslikum kui üksi! Kuna sa ei saa võtta oma teami kliendikülastusele kaasa, siis käitu järgmiselt: selle asemel, et külvata oma klient üle tootetutvustuse broshüüridega, tutvusta talle broshüüri, …
Mis on Jõuline Müügiargument? See on argument, mis muudab su toote kliendile arusaadavaks, ihaldusväärseks, usaldusväärseks ja ostetavaks. See on tüüpilisest erinev argument, mis näitab asju kliendi vaatevinklist, mitte müüja omast. …
Olen avastanud ühe huvitava asja. Paljud müügikad nimelt rõhuvad oma toote- teenuse müümisel põhilisele argumendile, seda eriti telefonikontaktis. See argument on ” Meie toode aitab teil raha säästa!” Tahad teada …
Oled sa ise istunud kusagil esitlusel, kus esineja laseb sulle kümneid powerpointi slaide? Mõne aja pärast avastad end hoopis tukkumast… Jube igav. Esitleja tulistab “videokahurist” üha uusi ja uusi slaide …
Kui mu 4- aastasele pojale Lukasele teha mingi ettepanek, mis talle ei meeldi, siis ei ütle ta „Ei”, vaid ütleb „Hiljem”. Näiteks: „Lukas, ma arvan, et sa peaksid oma toa …
Eesti firmad näevad tänasest olukorrast välja pääsemiseks müügi suurendamist välisturgudele, ometigi ei õnnestu tõotatud maale pääsemine paljudel. Miks? Enamasti süüdistatakse selles lääne kliente, kes on liiga umbusaldavad ja ettevaatlikud, rahvuslikke …