“Jah” on eesti keeles kõige võimsam sõna. Just nimelt, kõige võimsam sõna, kuna selles on tohutu energia. Ei usu? Kujuta ette kui kõik inimesed ütleksid kõikidele sinu soovidele jah? Sa …
Kliendid vajavad julgustamist, et nad teevad õige otsuse ja saavad oma raha eest parima väärtuse. Mis on aga julgustamine? See on kindlustunde taastamine. Ostuhetkel klientide kindlustunne vaarub, nad ei tea, …
Oletame, et sul on õnnestunud kliendiga kokkusaamine kokku leppida ja ta on valmis sinuga kohtuma. Super! Kui kõik asjad hästi lähevad, on tehing sinu ja raha tuleb! Aga minu praktika …
Kas sinu aastalõpu müük kannatab seoses jõudsalt lähenevate pühadega? Kui jah, siis selles blogipostituses annan ma mitu tehnikat, kuidas kindlustada seda, et tehingud saaksid siiski kinnituse.
Edasilükkamise võivad hävitada su müügi. Üks võimalus edasilükkamiste hävitamiseks on panna oma pakkumisele ajaline piirang. Siin on lugu, kuidas mu õpilane seda kasutas.
Klient küsib allahindlust ja sa teed seda ning loodad, et tehing on toimunud – kuid peale seda ütleb ta, et siiski praegu ei otsusta. Ja et vaatab ka konkurentide pakkumisi. …
Ebatraditsioonilisus ja konkurentidest eristumine on paljude jaoks ainuõige viis, et konkurentsisõjas ellu jääda. Sellest hoolimata müüvad enamus selliselt nagu nad on harjunud tegema, taipamata, et kõik müüvad nii ja kedagi …