Category: Müügiblogi

Ära toksi pakkumisi nagu maniakk

Kui tihti sa saad meilile hinnapäringuid? Kas tuleb päevas üks või rohkem? Ok, mis iganes,  loodetavasti ikka tuleb- ja hea on, et tuleb. Hullem oleks, kui su kontoris- arvutis valitseks täielik …

Keera asjad pea peale!

Niisiis, eristumine müügis ei ole see, et ütled “me teeme asju teisiti kui nemad”. Eristumine tähendab seda, et nii su esmane telefonikõne, avang, küsimused, esitlus, argumendid, tegevused ja kõik muu …

Hinnaduell

Täna on hind  veel üks ostmise põhimäärajatest, kuid paratamatult hakkab see ebanormaalne olukord pikkamisi muutuma. Arusaadav, et kliendid on täna hinnatundlikud, kuid kui süüvida asja sisusse, siis isegi praegu ei ei ole hind enamasti …

Parem õpi üks uus nipp ja ära nüristu

Mulle meeldib müügiinimese ameti puhul vabadus ja valikuvõimalus.  Vabadus selles osas, et kui ei ole tegu just telefoni- või kauplusemüügiga, siis on võmalik ise enda asju planeerida. Ja valikuvõimalus selles …

Firma logoga pastakad

Sain eile ühe järjekordse tüüpilise müügikõne kelleltki naisterahvalt. Kõne nägi välja selline: „Tere!. Kas ma räägin Müügitreeningute Keskusega?“ (üks mu juriidiline keha) „Jah, räägite küll.“ „Helistan teile firmast XYZ . …

Keskendu olulisele, mis sõltub sinust

Kuulen – näen pea igal päev kurbi inimesi, kes on saanud saatuse poolt laksud sisse ja kes süüdistavad oma ebaedus muutunud majanduskeskkonda, konkurente, kliente ja valitsust. Jah, kõike ei saa …

Kas langetada hinda?

Kliendid küsivad su käest allahindlust või väljenduvad verbaalselt rünnates, et su hind on liiga kallis. Mis möödalaskmise teeb enamus teenusepakkujatest? Nad lasevad oma hinna alla.  Ja nad teevad sellega suure vea.