Üksjagu müügiinimesi kurdab mulle, et nad ei pääse otsustaja jutule. Teisisõnu, sekretär on takistuseks ja ei lase vaest teenusepakkujat oma esitlust läbi viima. Ma leian, et see on tühine probleem, mis ei tohiks …
Kui sa lased ennast klientidel pidevalt vastuväidetega kostitada, olles nendeks ebapiisavalt valmistunud, siis on see sama tobe, nagu keegi lööks sulle pidevalt vastu nina ja sa lubaksid seda ilma vastupuiklemata teha. …
Selles videopostituses arutlen, et kas müügimeheks sünnitakse või õpitakse? Jagan ka mõned põhilised õppetunnid, mida ise müügimehena õppisin ja mis suurt kasu tõid.
Selleks et meie kliendid meilt ostaksid, tuleb meil motiveerida neid seda tegema. Lihtne ja elementaarne, eksju? Mis tekitaks kliendis motivatsiooni? Kas kasusaamisesoov või kaotusehirm? Vastus: mõlemad! Kumb on tugevam motivaator? …
Kui sa oled ettevõtte juht või omanik, siis su müügitiimi tulemused väidetava majanduslanguse paistel sind ilmselt õnnelikuks ei tee. Müügiosakond toob müügitulemuste langemise põhjenduseks seda, et kliendid lükkavad majanduslanguse hirmus …
Püsikliendid on meie leib. Nemad on ja nad tulevad tagasi, soovitades meid teistele. Kuna ma pole ammu sel teemal kirjutanud, siis annan Sulle pisut inspiratsiooni oma klienditeeninduse taseme tõstmiseks, millest …