Kliendid vaatavad su toodet või teenust pigem kulu, mitte investeeringuna. On nii? “See on nii kallis, me ei saa seda endale lubada!” Juhul kui kliendid näevad seda kui tülikat kulu, domineerib …
Tahad jõuda suure JAH-ini? Üks võimalus sinna jõudmiseks on teha seda läbi väikeste jah-ide. Tekita kliendis harjumus su küsimustele jaatavalt vastamiseks. Tundub keerukas? Tegelikult on selle tekitamine on palju lihtsam kui saada …
“Ma olen väga hõivatud, mul on kiire, pole aega kohtuda!” See on üks vastus, mis ajab rajalt välja paljud teenusepakkujad. Kuidas sa saad kliendile midagi müüa, kui ta rahmab rabedalt, et …
Sain täna müügikõne, kus pakuti osalemist ühel seminaril. Müüja mõjus meeldiva ja sümpaatsena ning kui ta tegi ostuettepaneku, siis ma ei tahtnud vastata talle eitavalt. Miks? Ma teadsin, et see …
Kujuta ette tüüpilist esmaspäeva. Sa tuled peale nädalavahetust tööle. Oled välja puhanud (või sageli ei ole) ja sul on kukil müügiplaan. Sul vaja leida uusi kliente oma firmale. Nii, on …
Mees läheb bensiinijaama ja küsib müüjalt, kas neil lisaks teistele teenustele rattaid ka on. Müüja: “Rattaid? Rattaid on,” ja annab mehele taskust 4 tabletti ja loeb: “Üks, kaks, kolm, neli.” Mees …