Oletame, et sul on õnnestunud kliendiga kokkusaamine kokku leppida ja ta on valmis sinuga kohtuma. Super! Kui kõik asjad hästi lähevad, on tehing sinu ja raha tuleb! Aga minu praktika …
Kas sinu aastalõpu müük kannatab seoses jõudsalt lähenevate pühadega? Kui jah, siis selles blogipostituses annan ma mitu tehnikat, kuidas kindlustada seda, et tehingud saaksid siiski kinnituse.
Ebatraditsioonilisus ja konkurentidest eristumine on paljude jaoks ainuõige viis, et konkurentsisõjas ellu jääda. Sellest hoolimata müüvad enamus selliselt nagu nad on harjunud tegema, taipamata, et kõik müüvad nii ja kedagi …
Hinna üle vaidlemine on ärimaailmas igapäevane draama – kliendid peavad su hindu liiga kalliks ja konkurendid teevad odavamaid pakkumisi, et su kliente endale võita. Sageli ei ole aga paljud hinnavastuväited …
Kliendipoolne väide su hinna osas ei pruugi alati tähendada seda, et ta seda kalliks peab. Kõige vääram tegu on tormata kohe hinda alandama. Mida aga teha kui klient väidab, et …
Puutud sa kokku edaslükkajatest klientidega? Tõenäoliselt. Sa saadad pakkumise, võtad korduvalt ühendust, teed soodustusi, viid teda lõunale, moosid ja selgitad, kuid vastuseks tuleb ikka “räägime sellest paari kuu pärast uuesti”. …
Aastatel 2001 – 2003 oli minu kanda Äripäeva Müügikäsiraamatu kirjutamine. Kuna sellest on möödas kümmekond aastat, siis on paljud tõekspidamised vahepeal muutunud ja osasid asju päris naljakas lugeda. Ometigi ei …