“Te olete oma hindadega laes. Need on liiga kõrged!” “Loomulikult, te asute ise liiga madalal. Tulge ronige siia laua peale, siit vaadates on hinnad täiesti normaalsed.” “Teie hind on liiga …
Sa võitled oma konkurentidega, neil on odavamad hinnad? Jah, ma saan pidevalt küsimusi stiilis ” Meie konkurentidel on palju parem müüa! Nendel on pidevalt madalamad hinnad ja lisaks on paremad tooted, …
Traditsiooniline firma: Sul on kaks lehma. Sa müüd ühe maha ja ostad pulli. Su kari kasvab ja samuti ka majandus. Sa müüd lõpuks kogu karja maha ja jääd saadud …
Kliendid küsivad müügimeestelt iga päev: “Miks ma peaksin sind ära kuulama ja sinuga äri tegema? Mille poolest sa erined nendest kümnetest pakkujatest, kes on kõik Internetist ja mujalt kättesaadavad?” …
Oletame, et sa oled teinud müügiesitluse ja pakkunud kliendile oma teenust – toodet ning andnud ka allahindluse. Klient ütleb sulle siiski: “Su hind on liiga kõrge!” Mis juhtub? Tormad kontorisse …
“Emme, kas ma tohin praegu merre suplema minna?” “Mitte mingil juhul, kullake. Lained on liiga suured.” “Aga issi ju supleb.” “Issil on kindlustus.” “Teie meest pole enam ammu meie restoranis …
Niisiis, eristumine müügis ei ole see, et ütled “me teeme asju teisiti kui nemad”. Eristumine tähendab seda, et nii su esmane telefonikõne, avang, küsimused, esitlus, argumendid, tegevused ja kõik muu …