Kas sa oled saanud vahel sellist teenindust,kus sa tunned end teisejärgulisena? Kes meist ei oleks. Miks aga me peaksime sellega leppima? Veel hullem – miks sa peaksid seda pakkuma oma …
Kas sa kujutaksid ette, kui sulle müüa sooviv müügimees ütleks, et ta tahaks sind hoopis karistada? Ei kujuta? Minuga juhtus see. Mõned nädalad tagasi sain nii vapustava klienditeeninduse kogemuse, et …
Sa oled teinud hinnas järeleandmise, kuid su halastamatu klient ründab sind järjekordse absurdse nõudmisega, soovides saada veelgi suuremat allahindlust. Mida teha? Kas on võimalus soovitud hinna saamiseks või tuleks katkestada …
Sa saad meeletus koguses vastuväited oma hinna kalliduse osas. Nende kummutamisele läheb hulk aega ja energiat. Ma annan sulle ühe tehnika, millega saad need vastuväited oma tööst hoopis eemal hoida.