Kas sa oled pannud tähele, et sageli kipume ise tänama müüjaid, kuigi arenenud maailmas käib asi vastupidi? Millest selline komme ja kas sellest oleks võimalik vabaneda?
Kas müügitöö kulgeb takistustevabalt? Enamus müügisituatsioonides tuleb ühel või teisel viisil ette kliendipoolseid vastuväiteid. Mida peaks tegema selleks, et vastuväiteid edukalt kummutada?
Edasilükkamised viivad sult välja tuhandeid eurosid. Kuidas saada klienti kohe otsustama? Milliseid lähenemisi kasutada? Selles blogipostis annan sulle kaks tehnikat, millega vältida edasilükkamisi.
Kuidas kaupluses müüja peaks kliente tervitama … ja kas üldse? Kas Eesti müüjate suhtlemine klientidega kannatab maailmatasemega võrdlust välja või ei?
Mis on kõige parem müügitehnika: kas mõni kaval nõks, millega saada klienti oma meelt muutma või aitab hoopis süvapsühholoogia tundmine? Kas on kasu konkurentidele osavalt vee peale tõmbamisest või enesekiitusest?