Võta sõna ja kliendid hakkavad tulema

Uute klientide leidmine on tänases majandusolukorras kriitilise tähtsusega- pole kliente, pole ka raha. Selleks, et olla edukas, tuleb kasutada kõiki kanaleid, mitte oodata, et kliendid ise helistaksid ja manguks, et …

Külmad kõned on jama!

Millega tegeleb arutu hulk meie ebaedukaid kolleege päevast päeva? Loomulikult uue klientuuri otsimise ja nendele helistamisega. Mis on müügiinimese põhilised töövahendid selle klientuuri leidmiseks? Internet: paber- või netipõhine telefonikataloog. Ta …

Üritustelt klientide leidmine

Kui palju sa osaled konverentsidel, seminaridel ja sarnastel üritustel? Kas sa oled kogenud kui palju võimalusi enesemüümiseks sellised üritused annavad? Kui mitte, siis soovitan osaleda. Ühel konverentsil on sul ligipääs …

Luuserlikud sõnastused

Olen kogenud huvitavaid vabandusi ja selgitusi, kui mulle on ulatatud visiitkaarte. Näiteks selliseid: „Oh, see on viimane, mis mul on, vist on peale keemilist puhastust taskusse jäänud!“ „Ärge pange tähele, …

1 kroon – ja klient!

Meil on töökoht. Meil on tööks vajalikud vahendid- arvutid, telefonid jne. Need on aparaadid, mida me jätkuvalt uuendame. Miks me neid kasutame? Vastus – eks ikka selleks, et müüa ja …