Ära kaota järge ära

Mind ajab sagedasti hämmeldusse inimeste arv, kes ei suuda meenutada müügiinimese nime, kes on müünud neile näiteks maja, korteri, auto, kalli turismireisi, mööbli või 20 tuhat krooni maksva espressomasina. Põhjus …

Hinna põhjendamise idee

Jätkuvalt ja pidevalt põrkame oma müügitöös kokku rünnakute ja muude stressitekitavate kommentaaridega meie hinna kalliduse üle. On see ka Sinul nii? Igaljuhul on see klassikaline müügiprobleem, mis ei lõpe vist …

Müü kogu tiimiga

Mitmekesi müüa on tulemuslikum kui üksi! Kuna sa ei saa võtta oma teami kliendikülastusele kaasa, siis käitu järgmiselt: selle asemel, et külvata oma klient üle tootetutvustuse broshüüridega, tutvusta talle broshüüri, …

Jõuline Müügiargument

Mis on Jõuline Müügiargument? See on argument, mis muudab su toote kliendile arusaadavaks, ihaldusväärseks, usaldusväärseks ja ostetavaks. See on tüüpilisest erinev argument, mis näitab asju kliendi vaatevinklist, mitte müüja omast. …