Mind ajab sagedasti hämmeldusse inimeste arv, kes ei suuda meenutada müügiinimese nime, kes on müünud neile näiteks maja, korteri, auto, kalli turismireisi, mööbli või 20 tuhat krooni maksva espressomasina. Põhjus …
Jätkuvalt ja pidevalt põrkame oma müügitöös kokku rünnakute ja muude stressitekitavate kommentaaridega meie hinna kalliduse üle. On see ka Sinul nii? Igaljuhul on see klassikaline müügiprobleem, mis ei lõpe vist …
See, kes esitab küsimusi, juhib vestluse kulgu – see tõde on eduka müügi üks alustalasid. Seda ei kehti paraku ainult ühel juhul- kui sa esitad tobedaid küsimusi. Üks halvemaid küsimusi, …
Mitmekesi müüa on tulemuslikum kui üksi! Kuna sa ei saa võtta oma teami kliendikülastusele kaasa, siis käitu järgmiselt: selle asemel, et külvata oma klient üle tootetutvustuse broshüüridega, tutvusta talle broshüüri, …
Mis on Jõuline Müügiargument? See on argument, mis muudab su toote kliendile arusaadavaks, ihaldusväärseks, usaldusväärseks ja ostetavaks. See on tüüpilisest erinev argument, mis näitab asju kliendi vaatevinklist, mitte müüja omast. …