Uus suhtlemisviis müügis

Jõupositsiooni tekitamine enda kasuks. Mis määrab su esitluse edu? Oskus ohjad enda kätte võtta ja näidata, et sinu käes on Jõud kliendi situatsiooni parendamiseks. Nimetagem seda Jõupositsiooniks. Jõupositsioon kujutab endast …

Ütle “Ei!”

Ma arvan, et nii nagu minul, on ka Sinul hulk halbu kogemusi, kus oled olnud järeleandlik nii oma klientidele kui ka kolleegidele… ja seda hiljem kahetsenud. Mõtle nendele kordadele, kus …

Hinnad kriisi ajal

Täna tundub, et hind on ostmisel põhimääraja. Kuulsin hiljuti ühe oma kolleeg-konkurendi käest, et üks suurpank andis koolitusosakonnale käsu valida koolitusi ainult hinna põhjal. Umbes nii, et ükskõik kui hea …

Konkurent pakub odavamalt. Mida teha?

Tänasel keerulisel ajal siplevad konkurendid ja püüavad odava hinnaga müües turult veel midagigi teenida. Ilmselt nii see on enamus sfäärides. Kui konkurentide odav hind on Sulle vahel peavaluks, siis paar …

Salajane konkurent

Kui sulle öelda sõna konkurent, siis kes sul silme ette tuleb? See ettevõte, kes sul pidevalt kliente ära võtab? Naaberkauplus? Konkurentide müügimeeskond, kellele oled pakkumistevoorus alla jäänud? Hinnadumpingut tegev ahvikari …