Mis eristab neandertaallast Eesti müügiinimesest?

  Kliendid küsivad müügimeestelt iga päev: “Miks ma peaksin sind ära kuulama ja sinuga äri tegema? Mille poolest sa erined nendest kümnetest pakkujatest, kes on kõik Internetist ja mujalt kättesaadavad?” …

“Aga ma ju tegin lisaallahindluse…”

Oletame, et sa oled teinud müügiesitluse ja pakkunud kliendile oma teenust – toodet ning andnud ka allahindluse. Klient ütleb sulle siiski: “Su hind on liiga kõrge!” Mis juhtub? Tormad kontorisse …

Aitab naljast

“Emme, kas ma tohin praegu merre suplema minna?” “Mitte mingil juhul, kullake. Lained on liiga suured.” “Aga issi ju supleb.” “Issil on kindlustus.” “Teie meest pole enam ammu meie restoranis …

Ära toksi pakkumisi nagu maniakk

Kui tihti sa saad meilile hinnapäringuid? Kas tuleb päevas üks või rohkem? Ok, mis iganes,  loodetavasti ikka tuleb- ja hea on, et tuleb. Hullem oleks, kui su kontoris- arvutis valitseks täielik …

Keera asjad pea peale!

Niisiis, eristumine müügis ei ole see, et ütled “me teeme asju teisiti kui nemad”. Eristumine tähendab seda, et nii su esmane telefonikõne, avang, küsimused, esitlus, argumendid, tegevused ja kõik muu …