“Emme, kas ma tohin praegu merre suplema minna?” “Mitte mingil juhul, kullake. Lained on liiga suured.” “Aga issi ju supleb.” “Issil on kindlustus.” “Teie meest pole enam ammu meie restoranis …
Kui tihti sa saad meilile hinnapäringuid? Kas tuleb päevas üks või rohkem? Ok, mis iganes, loodetavasti ikka tuleb- ja hea on, et tuleb. Hullem oleks, kui su kontoris- arvutis valitseks täielik …
Niisiis, eristumine müügis ei ole see, et ütled “me teeme asju teisiti kui nemad”. Eristumine tähendab seda, et nii su esmane telefonikõne, avang, küsimused, esitlus, argumendid, tegevused ja kõik muu …
Täna on hind veel üks ostmise põhimäärajatest, kuid paratamatult hakkab see ebanormaalne olukord pikkamisi muutuma. Arusaadav, et kliendid on täna hinnatundlikud, kuid kui süüvida asja sisusse, siis isegi praegu ei ei ole hind enamasti …
Mulle meeldib müügiinimese ameti puhul vabadus ja valikuvõimalus. Vabadus selles osas, et kui ei ole tegu just telefoni- või kauplusemüügiga, siis on võmalik ise enda asju planeerida. Ja valikuvõimalus selles …