See oleks üks viis, kuidas ma kliente otsiksin

coldcall[1]Külmade kõnede tegemine on äärmiselt stressitekitav tegevus. Selle tulemuslikkus on küllaltki madal. Me elame ühiskonnas, kus meid pommitatakse iga päev erinevate pakkumistega, selle tõttu on ka meie kliendid omaks võtnud tõrjuva hoiaku.
Kuidas sellest takistusest üle saada?
 
Olgu, kujuta ette korraks olukorda: sul on vaja leida endale juristi, raamatupidajat… või soovid leida head autoremondilukkseppa või kasvõi juuksurit. Kas sa võtad netist firmaderegistri ja otsid sealt? Võib-olla, aga seda alles viimases järjekorras. Kas sa ei küsi mitte oma sõprade ja tuttavate käest soovitusi? Otseloomulikult, kuna sa ei soovi võõrastelt osta, vaid tahad teenust, mille suhtes on su sõbral eelnev hea kogemus. NÜÜD- kliendid, kellele sa helistad, ei soovi samuti osta võõrastelt, vaid nad teevad seda samuti heameelega soovituste alusel! See on nende eelistatud viis osta, nüüd pead sa tegema selle enda eelistatud viisiks, kuidas müüa. Loogiline, ah?
 
Kui ei usu, siis soovituste baasil müümise tulemuslikkus on peaaegu neli korda kõrgem. See tähendab seda, et sa pead kliendi saamiseks kulutama neli korda vähem aega, raha ja energiat. Kas see pole seda siis väärt?
 
Kui sa suhtled külma kliendiga, siis saad sa tõenäoliselt külma dushi. Sa tead neid kõiki: “Saatke meile materjale, meil on juba olemas, meil pole raha, me teeme ise, helistage poole aasta pärast” jne. Karm . Kui sa aga suhtled soovitatud kliendiga, siis saavutate ühise keele palju kergemini. Seda aitavad saavutada kolm põhjust:
1.      Ühine tuttav. Fakt, et teid ühendab ühine tuttav, soojendab suhte üles juba vestluse algul. Mida parem on suhe soovitaja ja soovitatud kliendi vahel on, seda parem on ka esimene.
2.      Usaldus, mis selle pinnal tekib. Asjaolu, et teid ühendab ühine tuttav, aitab leevendada usalduskriisi ja tõrjuvat hoiakut ning aitab saavutada positiivset kontakti.
3.      Heakskiitev hinnang. Heakskiitva hinnangu viimiseks potentsiaalsele kliendile on kaks võimalust:
1)Sinu soovitaja räägib ise eelnevalt sinust ja annab su kohta positiivse soovituse
2)Sa viitad ise ühisele tuttavale ning räägid, et kliendi kontakt anti selle tõttu, et sa olete ühisele tuttavale pakkunud head teenust.
 
Ara alahinda seda. Need on tegurid, mis muudavad külmad kõned soojadeks kõnedeks ja viivad asjalike läbirääkimisteni. Need suurendavad ka oluliselt müügitehingu toimumise tõenäosust, kuna sulle esitatakse tunduvalt vähem vastuväiteid ja te tegutsete algusest peale usalduslikus õhkkonnas, rääkimata, et kliendisuhe saab olema tunduvalt lojaalsem. Usaldusliku suhte loomise peale kulub alati tohutu hulk energiat ja aega, soovituste baasil tegutsedes aga mitte. Kogu müügiprotsess saab olema neli korda mõnusam.
 
Soovituste kasutamine müügis:
 
1.      Annab sulle võimaluse kohtuda suurema hulga klientidega
2.      Annab neli korda suurema võimaluse müügitehingu saavutamiseks
3.      Saastab oluliselt su aega
4.      Säästab su raha
5.      Säästab su energiat
6.      Annab sulle võimaluse olla valiv ja jätta kõrvale vähemolulised kliendid
7.      Säästab oluliselmääral külmadest kõnedest tingitud stressist
8.      Lõpptulemusena suurendab korralikult su müüki
 
On sul vaja uusi kliente? Siis küsi soovitusi!

Arutelu

  1. agu

Jäta vastus