Avasin täna müügi e-kursuse “Murra müügimasu!” See keskendub müügi tänasele põhiprobleemile. Sa ju tead, mis see on? “Pole raha, pole eelarvet, pole vahendeid, kõik on külmutatud”. Raske lugu, kas pole? Püüa sa siis veel sellises olukorras müüa, kui kliendid rahapuuduse käes vaevlevad.
Aga kas ikka vaevlevad kõik? Minu paar kuud tagasi sooritatud küsitlus firmajuhtide seas tõi välja huvitava asjaolu- nimelt leidis enamus, et hoolimata külmutatud või isegi puuduvatest eelarvetest leiaksid nad raha, juhul kui toode- teenus tooks väärtust või aitaks mingeid veel hullemaid jamasid ära hoida. Nii et eelarve kitsikus ja raha puudus ei saa olla takistuseks, küsimus on hoopis selles, et täna tuleb müüa hoopis teisiti. Paljud kliendid istuvad nöo “raha otsas” ja ei julge kulutada, kuna kardavad homset. Aga kui sa täna nendele klientidele ligi ei pääse, siis teevad seda homme konkurendid ja ma ei usu, et see oleks parim stsenaarium Su jaoks.
Ma annan Su kätte kursuse, kus on 35 videot, palju sõnastusi ja muud praktilist staffi oma müügi koheseks päästmiseks ja suurendamiseks. Aga lisaks on kuni ülehomseni, so 5. novembrini avamise puhul Sulle ka üks vinge eriboonus! Vaata seda lähemalt ja ilmselt Sa ei saa vastu panna 😉 https://www.myygiproff.ee/murra-muugimasu.html
Annes
Tore kursus, aga hetkel pole mul eelarves selle jaoks raha.
Okei, tegelikult leiaks ikka kui vaja.
Usun, et on vinge koolitus. 😉
agu
Sisukast müügitekstist jäi kahjuks välja meetod, kuidas sa firmajuhte küsitlesid Kas internetipõhiselt, telefonmeetodiga,ärilõunatel või kus konkreetselt . Ei ma ei arva , et sa pole seda kõsitlust teinud . Aga asi oleks konkreetsem kui ära märkida meetod või meetodite kogum .
Mis puutub aga raha otsas istumisse, siis tänapäeval loeb konkreetsus, mitte liiga üldine lähenemine kliendile . Sisuliselt ongi praegu firmad kas kasumis või kahjumis, teisi võimalusi nagu polegi . Loeb vaid see, kumb hakkab edasipidi kasvama : kasum või kahjum . Samuti võiksid ettevõtjad teha prooviesitlusi . Nagu on teatris : üks on peaproov ja teine esietendus .
Millegipärast tundub, et paljud müügiinimesed ei suuda ise nagu arugi saada, milliseid vigu nad teha võivad . Iseenesest mõeldakse huvitavaid asju välja, aga serveeritakse klientidele ebahuvitavalt . Samuti pole ka erilist mõtet alustada müügijuttu kohe säästmisest, sest võibolla klient pole huvitatud säästmisest, vaid soovib oma liigset raha kulutada .
Kes käib 100.- krooni maksvate kingadega, kes 10 000.- krooni maksvate kingadega . Asi on maitses .
ekke
Annes, hea vastus 😀
Noh kui vaja on, siis liitu 😉