Juba 2. novembril toon ma välja täiendatud ja kaks korda mahukamaks kasvanud Müügimasu murdmise koolituse. See on absoluutselt parim olemasolev ressurss oma müügi mitmekordistamiseks kitsaste eelarvete tingimustes.
Annan mõnedele väljavalitutele võimaluse saada ligi sellele e-koolitusele täiesti tasuta.
Tasuta koha saamiseks on 2 viisi (kui teed mõlemat, saad topelthulga karmapunkte):
Twitter
1. Hakka jälgima @ekkelainsalu 2. Paku välja üks idee, et kuidas müüa olukorras, kus potentsiaalne klient ütleb “meil ei ole eelarves vahendeid”. Hõika see idee Twitteris maha koos sildiga #myygiproff Näide: “kui klient ütleb, et raha pole, siis soovitan laenu võtta – tootest tulenev tulu toodab tagasi mõne kuuga #myygiproff” 3. Juhi oma järgijate tähelepanu 2. novembril tulevale Müügimasu murdmise kursusele: http://bit.ly/A79fh * Osalemiseks peab sul olema Twitteris vähemalt 30 järgijat |
Blogi
1. Tee blogipostitus, kus pakud välja ühe idee, et kuidas müüa olukorras, kus potentsiaalne klient ütleb “meil ei ole eelarves vahendeid”. 2. Viita sellelt postituselt Müügimasu kursusele: https://www.myygiproff.ee/murra-muugimasu.html 3. Teavita oma blogipostitusest jättes kommentaari siia blogipostitusele: https://www.myygiproff.ee/relvasta-end-masu-ajal-muuma-tasuta * Osalemiseks peab su blogi olema vähemalt 3 kuud vana |
Valin välja 5 parimat ideed, kes saavad tasuta koha Müügimasu murdmise e-koolitusele. Ühe koha väärtus on koos km 1788 krooni.
Ideed peavad olema väljapakutud 1. novembriks.
Kui sul on küsimusi, siis jäta siia kommentaar või kirjuta mulle otse ekke@myygiproff.ee.
Anna tuld ja hoian pöialt Sulle!
Celtic
Mõtteid ja mõtisklusi: http://vaatenurk.wordpress.com/2009/10/26/kuidas-muua-kui-ei-taheta-osta/
Mind on aidanud 😀
Kuno
Natukene pikk tuli, aga arvan, et masu ajal on sellised pigem koostööle suunatud lahendused kõige mõistlikumad: http://kuno.noortele.ee/2009/10/26/ekke-korraldab-laheda-koolituse/
Parimat,
Kuno
ekke
tänud Celticule ja Kunole esimeste mõttearenduste eest!
Celtic
Üks huvitav mõte tekkis veel lisaks selle lisaväärtusliku teenuse kohta – kõige kavalam müügimees on see, kes müüb ühe kliendi teenuse maha teise kliendi lisaväärtuseks. Esimene klient saab reklaami oma üritusele, teine klient aga oma ostule lisaväärtuse.
Esimene klient saab näiteks oma kauba peale tasuta 4 tunnise kursuse teemal “Kuidas teha seda ja seda…” ning võimaluse seda teadmist rakendada tasuta korraldatavas koolituses, mis tehakse lisaväärtusena kliendile number kaks.
agu
Minu arvamus siis selline . http://salaselts.blogspot.com/2009/10/loll-myykar-h2vitab-enda-ja-oma-firma.html
Lühidalt öelduna : kõik on kinni silmaringis, õige sihtgrupi valikus ja oma klientidele maksimaalse pakkumises .
agu
Küsimusi ei ole, aga soovitaksin täpsustada seda, et lingid viitavas blogis peavad olema aktiivsed . Sain veidi noomida, sest lingid polnud aktiivsed ja ülemises postituses pole see ka konkreetselt mainitud .
Seda võib, aga ei pruugi tähele panna, et lingid peavad aktiivsed olema .
Aga teeme siis ka selle Ekke lingi aktiivseks, mis Ekke ise unustas kogemata aktiivseks teha . Lõigust siis täpsemalt :
3. Juhi oma järgijate tähelepanu 2. novembril tulevale Müügimasu murdmise kursusele: http://bit.ly/A79fh
pets
Sõna viitama tähendabki linki 🙂 Kui ei ole aktiivne, siis pole tegemist mitte lingi, vaid tekstiga.
Ja Twitteris läheb http://bit.ly/A79fh link automaatselt aktiivseks, seda pole vaja eraldi mainida.
Ethel Kook
Postitus siin: http://ethelkxxk.wordpress.com/2009/10/27/jumalast-ning-ekke-lainsalust/
agu
Nojah viitama võib tähendada aktiivset linki, aga samas ka ei pruugi seda teha . Võib ka sedasi mõista, et piisab kui linki on mainitud ning tekstis on vihjatud asjale . Aga see selleks .
Tegin veel ühe postituse oma blogisse, mis sai mõnevõrra inspireeritud sellest Läti libameteoriidist . Mõnevõrra sai see ka inspireeritud nendest igasugustest pankade versus kodanike vahelistest suhetest ja reklaamlausest : igasugune reklaam on hea reklaam .
Ehk siis inglise keeles : any publicity is good publicity . Viide blogile on siin :http://salaselts.blogspot.com/2009/10/myygipidurid-ja-klienditakistused.html
Ära tee rumalaid valikuid : mine Ekke Lainsalu koolitusele
https://www.myygiproff.ee/murra-muugimasu.html
Celtic
Hei agu, IGASUGUNE väljaminek on kliendile ALATI suur raha. Klient hea meelega saaks kõike tasuta, ent samas ei taheta tasuta asju kuna ei usaldata tasuta kaupa. Arvatakse, et kindlasti on kuskil kas konks või pole tegemist kvaliteediga. Kahe otsaga asi… Kui ma soovisin pakkuda oma tulevastele potensiaalsetele klientidele sissejuhatuseks tasuta konsultatsiooni, kuidas oma veebilehte äriliselt parandada, siis 10st ühega läks kaubaks, 8 ei teinud väljagi ning üks soovitas mul end suisa põlema panna.
agu
Ega Celtic, seda ma ju pidasingi silmas, et kliendid ei osta kuna kahtlustavad kuskil mingit konksu või arvavad, et tegu on ebakvaliteetse asjaga . See oligi ju tegelikult see, mida ma silmas pidasin . Minu arvates on selle suure ja väikese raha ” probleemi ” puhul kahjuks juhtunud see, et turg on ära solgitud .
Kas sa maksaksid näiteks 1500 krooni ükskõik mille eest kui see sulle kasu toob ? Kindlasti maksaksid – kuid mitte selles pole küsimus . Ja ilmselt ei suutnud sa Celtic õigele sihtgrupile asju selgeks teha . Rahast on muideks kõik huvitatud – isegi suurettevõtjad nutavad, et miljard krooni on ikka nutuselt väike raha .
Pealegi on kodumaise turu puhul paljuski probleemiks ka see, et ettevõtjad ei suuda,ei taha või ei oska spetsialiseeruda . Muidugi ei pruugi üks valdkond ära toita, aga selleks võib ju ka mitmes valdkonnas tegutseda .
Paraku aga on näiteks koolitussektori puhul vägagi suureks probleemiks see, et koolitajad ei ole spetsialiseerunud . Spetsialiseeruda võiks isegi näiteks kas ainult väikestele ja alustavatele ettevõtetele, keskmise suurusega ettevõtetele või suurtele ettevõtetele . Igas valdkonnas on tuhandeid kui mitte kümneid tuhandeid firmasid, sadu tuhandeid eraisikuid jne .
Eks see ongi paljud ettevõtmised sõna otseses mõttes hukatusse viinud, et on asutud paljude asjadega korraga tegelema ning klientides ei ole suudetud usaldust tekitada . Näiteks millistes valdkondades liiguvad suured rahad, ma usun, et ABSOLUUTSELT igal pool liiguvad . Isegi seal, kus ehk paljud arvaksid, et üsnagi nullseis on .
Kogu aeg ju virisetakse, kuidas üks või teine poliitik on hävitanud põllumajanduse . Samas aga on piirkondi, kus põllumajandus õitseb Eestis täie hooga, pakkudes nii perekonnale endale kui isegi väljastpoolt perekonda tööd .
Või võtame religiooni – erinevate usundite kallal võib ju lõputult targutada ja leida nii poolt kui vastuväiteid ükskõik mille kohta . Mine kirjuta mõni artikkel või raamat ja tee film teemal ” Kuidas kristlus,budism,vabamüürlus või misiganes päästab maailma ” .
Ok, oled ateist või muu-usuline, eks tee siis film või kirjuta raamat sellest, kuidas tänu kristlusele või mingile muule usundile ongi maailm hävingule määratud .
Nii et võimalusi ju on ja üsnagi piisavalt . Lihtsalt inimestel puudub algatusvõime ja nad on vaja lihtsalt äratada .
Lifewater
Selline (tasuta) väärtuse pakkumine on juba eos väärtuslik. Vaatame kasvõi seda kõlapinda, millel edastatud sõnum liigub.
Muljetavaldav.
agu
Tea kus Ekke ise ka on ?
Täna ta pole ka Twitterisse midagi kirjutanud . Kui on väljakutse rahvale esitatud ja nüüd temast räägitakse, tuleks ju nagu nüüd ka ikka endast märku anda .
agu
Kui mingi võistlus välja kuulutada, siis võiks ju nagu ka teemale ikka korraldaja omapoolseid selgitusi, vahekokkuvõtteid jne ka teha . Ega tööd võib ju teha ropult, samas aga omapoolne laiskus või lollus võib suure osa sellest tööst ka nurjata .
Ja oleks ju vist jube kahju nii tehtud tööst, raisatud ajast kui ka saamata jäänud tuludest . Nagu sa ju ise õpetad, et tehinguid ei tohi ripakile jätta, vaid kõik tuleb ära closeda . Muidu võib su endapoolne hooletus üsnagi kalliks maksma minna kui kliendid laokile jätta .
Muidu parimat,
Agu
Ekke
Agu, vahekokkuvõtteid ei ole vajadust hetkel teha, inimesed ise viitasid oma blogile, võitjad loosin välja 2. nov, so juba teisipäeval.
agu
Veidi loll küsimus võibolla . Ekke, sa kirjutasid üleval karmapunktidest, et (kui teed mõlemat, saad topelthulga karmapunkte):
Kas need karmapunktid on mingi WordPressi plugin, millega on võimalik teada saada sisenevaid ja väljuvaid viitamisi või on see karmapunktide jutt niisama suusoojaks . Et rahvast innustada või niimoodi . ( Muidu erinevatel foorumitarkvaradel on tõepoolest olemas igasugused referral lingid,millega saab mõõta vägagi konkreetselt, kelle kaudu uued liikmed tulnud on . Koguni laseb edetabeleid teha ).” Add reputation ” on üks levinumaid, mis laseb ” mõõta ” mis on kellegi kasutegur värbamisprotsessis .
Said valesti aru, ma ei pidanud vahekokkuvõtete all silmas mitte niivõrd inimeste blogisid . Pigem ikka seda, et inimesed on sulle siin foorumis küsimusi esitanud kommentaarides ja kui tekib asjalik arutelu . Millest sa ise nagu väga osa ei taha võtta, siis lihtsalt võid ise kogemata nii mõnegi tulevase võimaliku kliendi eemale peletada .
Sest kliendile võib tunduda nagu lehekülg või postitus oleks ” surnud ” . Muidu uskumatu, kuidas igasugused kiitmised populaarsust tõstavad – postitused stiilis ” oh nii tubli, jätkake samas vaimus ” . “Olete ainult poolel teel jne ” .
pets
Blogijad pidid lisama siia viite oma postitusele kommentaaridesse ja twitteri omad on kättesaadavad igaühele siit – http://search.twitter.com/search?q=%23myygiproff
Pole mingeid pluginaid vaja.
agu
Oot kas ma järeldan siis õieti, et praeguseks ajahetkeks on Twitteris mainitud Ekke müügikoolitusi ainult neljal korral . Või on kanalis müügiproff ainult 4 postitust ja tegelikult on müügikoolitust mainitud ikka rohkematel kordadel . Vähemalt teoreetiliselt ju võib nii olla, sest siis oleks ju tegu total failurega kui tõesti ainult neljal korral Twitteris mainitakse .
Ikkagi oli mu küsimus nende karmapunktide ja pluginate kohta ainult selles mõttes , mis puudutas blogimist .
Celtic
Miks total failure?
Kui igal neist neljast oleks keskeltläbi 200 jälgijat, siis on reklaam läinud tasuta 800 inimesele
Celtic
Kuidas müüa kui ENDISELT ei soovita osta?
http://vaatenurk.wordpress.com/2009/11/01/kuidas-muua-kui-endiselt-ei-taheta-osta/
agu
Minu arust tähtsustatakse seda tasuta ja tasulist reklaami paljudes aspektides üle . Vähemalt minu ja usun, et ka paljude teistega on küll nii, et me lausa vihkame neid igasuguseid kampaaniaid ” saada see sõnum viiele sõbrale ja võid võita bläbläblä midaiganes ” .
Pealegi Celtic ma usun, et su müügikampaania kukkus läbi üsnagi mitmel põhjusel . Vähemalt need põhjused tulid mulle pähe siis kui ma su jutte lugesin .
1) Kas panid sihtgrupi paika kui oma teenust müütama läksid ? Või lahmisid niisama .
2)Kas su teenus on suunatud väikestele, keskmistele, suurtele ettevõtetele ? Millisel tasemel on juhtide/otsustajate/tavatöötajate IT-oskused ?
Vabandust kui ma eksin, aga mulle on su blogi lugedes jäänud mulje, et sa pakud mingisugust teenust, mis toimib peamiselt veebis . Mingi infokataloog või nii . Ja tahtmata su kliente solvata, siis ilmselt olid nad sõna otseses mõttes liiga lollid, et su headest kavatsustest aru saada .
Kas kartsid, et ei saa su süsteemis enda ettevõtte kohta käivate uuenduste lisamisega hakkama või pole äkki sina alati kättesaadav . Midaiganes ühesõnaga .
Kui tahad oma müüki parandada, siis ma soovitaksin sul palgata või leida nn testkliente, kellele sa oma esitluse peaproovi võiksid teha . Testklientide ülesandeks oleks täiesti ausalt ning erapooletult välja tuua esitluse head ja vead .
1)äkki on su esitlus liiga pikk/liiga lühike
2)sihtgrupp liiga laialivalguv või maksejõuetu/liiga rikas
3)ujutad üle liigsete faktidega/või oled liiga üldsõnaline
4)alustad müüki ebaolulistele isikutele/lõpetad müügi liiga kiiresti . Ehk siis järeldad, et nagunii ei osteta teenust jne .
Ega see, et sihtgrupp on liiga laialivalguv, pole ainult sinu probleem . Üsnagi paljud ettevõtted nii Eestis kui välismaal on hädas liiga laialivalguvate sihtgruppidega ( või vähemalt peaks olema ) . Isegi koolitusteenuseid saaks müüa kümnetes kordades paremini, kui konkreetsetele sihtgruppidele müüa konkreetseid koolitusi . Mitte pakkudes kõigile gruppidele universaalset jura
agu
Ahjaa Celtic, sageli on küsimus ka mentaliteedis : liiga odav või üldse tasuta värk on kahtlane . Järelikult kui pakub midagi imeodavalt, siis äkki ei usu ise endasse või oma teenusesse . Kui pakub teenust tasuta, siis ilmselt on majanduslik kollaps jne .
Asi on eestlaste puhul ka paljuski selles : tahan olla naabrist parem – suhtumises . Kui kõik kellegi konkurendid on koos mingis süsteemis, siis on üsnagi selge, et tegelikult on kõik võrdsed ja seega sinu teenusega liitumine mingit erilist efekti ei annaks .
Celtic
Kas siin siis võitjad kah avaldatakse või kuidas on lood?
Ekke
Kõigi võitjatega võetakse personaalselt ühendust.