Teie toode on liiga kallis! Me ei saa teie teenust endale lubada! See vastuväide on olnud müügimeeste maailmas ajast aega. Mida sellises situatsioonis teha?
Müügikoolitaja Minust>
Teie toode on liiga kallis! Me ei saa teie teenust endale lubada! See vastuväide on olnud müügimeeste maailmas ajast aega. Mida sellises situatsioonis teha?
Kaljo
Tere
Peale kodulehe avamist (ise tehtud ei ole alati hästi tehtud, odavam küll) tuli hulk telefonikõnesid väitega, et kellelgi kusagil koplis või veerennis on teenuste hinnad tunduvalt odavamad.Teine väide on a`la: ma lähen ostan parem uue teleri, raadio või kingad, mida iganes, on teenus ikka liiga kallis.
Kas ma tegin vea, pannes hinnakirja kodulehele välja?
ekke
Kaljo, alati on keegi, kes on võimeline (teatud aja) müüma odavamalt kui Sina, mina või kes iganes- mis sellest, et teda enam poole aasta pärast turul pole. Hind tundub jutkui olevat täna ainus kriteerium ja selle vastu võitlemine, so oma õiglase hinna põhjendamine võtab 4 korda rohkem auru kui veel aasta tagasi. Kui aga küsimus on nüüd selles, et kas veaks on hindade nimetamine kodulehel, siis ei saa seda üheselt kiita või laita. Minu subjektiivne seisukoht on, et kui tegu on näiteks netipoega, siis peavad hinnad väljas olema, kui on aga teenusega, nagu ma Sinu kirjast välja lugesin, siis on see alati läbirääkimiste küsimus. Lisaks ei ole teenus materiaalne ese, mida võid kõrvuti panna ja vaadelda: igal teenusel on omad nüansid ja eripärad, seda ei saa mõõta, kõrvutada, katsuda, vaadata vastu valgust. Nii et kui sa pakud teatavaid teenuseid, siis pane parem tekst: “Me pakume Teile parimaid hindu ja parimat teenust. Konkreetse hinna teadasaamiseks palun võtke ühendust tel. 5555555. Kaljo.” Vähemalt suurendad sa võimalust, et saad kliendiga kontakti ja ülejäänu on juba läbirääkimiste- põhjendamiste ja closemise küsimus.