Täname kõiki kümneid saatjaid, kes ragistasid ajusid, et genereerida humoorikaid ja tabavamaid vastuseid kliendipoolsele vastuväitele “see on liiga kallis” ja “teie hind on liiga kõrge”.
Eesmärgiks oli humoorikate, mitte surmtõsiste vastuste leidmine. Huumor aitab pingeid maandada ja nii mõneski olukorras võib tabavast ning muigama ajavast vastusest kasu olla.
Hindajate Marge Rahu ja Madis Troosti meelest kerkis teiste kümnete saadetud vastuste seast esile lühike, lööv ja konkreetne vastus:
– Teie hind on liiga kallis
– Ei ole kallis, Teil lihsalt ei ole selle ostmiseks raha
Võitjavastuse on saatnud Janika Leoste. Õnnitlused!
Kui seda pisut lähemalt vaadata, siis on see tõesti nii konkreetne, et siin ei olegi midagi öelda. Isegi kui vaielda, kas see on ikka hea ja naljakas vastus, siis meid kõiki ajas see üksjagu muigama küll. Hea eestlaslik, pisut sarkastiline huumor, mis meile kõigile on ju nii hingelähedane :))
Kujuta ette, et mingi tähtsust täis klient laidab su hinda ja sõnab: “See on liiga kallis!”
“Ei ole kallis, tunnistage parem üles, et teil ei ole selle ostmiseks piisavalt raha!” Mis oleks kliendi reaktsioon? :)) Seda peab praktikas katsetama, aga võib oletada, et see on kohmetus. Mis iganes, zhürii valis välja selle ja Janika Leoste, www.lastekas.ee juhataja on võistluse võitja.
Janika kasuks rääkis veel see, et tal olid lisaks eelnenule veel mitmed head sõnastused saadetud:
– Teie hind on liiga kallis
– Kuidas ma saaksin kallist klienti solvata odava kaubaga?
– Teie hind on liiga kõrge
– No ärge nüüd oma latti ka nii madalale laske
– Teie reklaamihind on liiga kallis
– Ei usu, äkki on teie tootehind lihtsalt liiga odav reklaami ostmiseks? (Kommentaar: mulle see meeldib, päris haige:)))
– Teie ülemise bänneri hind on liiga kõrge
– Aga vaadake siis madalamaid bännereid, need maksavad vähem
Oli mitmeid favoriite veel, keda kaalusime. Tuli väga vingeid ja loomingulisi vastuseid. Tegelikkuses oleks mitu inimest veel pälvinud auhinna, kuid paraku, seekord oli ainult üks.
Kõigele saatjatele veelkord suured- suured tänud!
Alljärgnevalt noppeid zhürii poolt valitud loomingulisematest ja humoorikamatest sõnastustest:
“Teie hind on liiga kõrge” – Kui 5000 ei ole teie jaoks piisavalt madal (väga kõrge hääletooniga), siis teeme hoopis 5000 🙂 (hääletoon hoida võimalikult madalal)
“See on liiga kallis” – Ainult abikaasat võib olla liiga kallis ülal pidada, kõik muu on endale lubatav.
“Teie hind on liiga kõrge!”
“Kõrge hind on tingitud sellest, et pidin tegelema hinnapakkumisega 3 tundi ja mu töötunni hind lisandus toodetele. Sa ju ei usaldanud mind kui tegin sulle soodustust kohe alguses 12%. Nüüd aga paraku ma ei saa müüa seda enam nii soodsalt.”
“Teie hind on liiga kõrge!”
“Me testisime seda meie sekretäri peal, kes kardab kohutavalt kõrgust ja tema jaoks on see täitsa OK”
“Hind on liiga kallis!”
“Ma ei tulnudki siia hinda müüma, ma müün sulle toodet”.
Teie hind on kõrge- midagi pole mu hind kõrge vaid teie olete kukkunud liiga alla, et nurisete mu normaalse hinna üle.
Minu vastus oleks: “Nii kui euro kasutusele võtame, kohe kõik hinnad langevad. See kaup, mis täna maksab 160, on siis vähem kui kümneka eest kättesaadav.”
Kolleegil tuli klient ja väitis, et hind on kõrge. Täpsem sõnastus oli: “Kauba X hind on liiga kõrge, et äkki teete alla.” Selle peale vastas kolleeg, et Tema on juba piisavalt suur poiss ja enam alla ei tee.
“Meie eesmärk on alati kõrgustesse pürgida- kvaliteedis,kreatiivsuses,töökuses,kliendisõbralikkuses ning hind on selle kõigega kaasa tulnud lihtsalt”
“Kas Munamäe tornis olete käinud?On ju kõrge? Mina arvasin ka nii.Aga vaid seni,kuni olin käinud Eiffeli tornis!”
“Hind on kallis”- “Hind ise on täitsa tasuta. Kaup on meil kallis.”
Klient: “See on liiga kallis”
Mina: “Ma olen veendunud, et ka Teie kohta varem öeldud “kallis”. Kas see on siis halb asi?”
“Teie hind on liiga kõrge!” Hind ei ole kunagi liiga kõrge. Sissetulekud on liiga väiksed.”
Oleneb millega võrrelda: kui võrdleme saia hinnaga, siis olen nõus, hind on kallis, kui võrdleme kinnisvaraga, siis saate ju täiesti tasuta.
“Teie hind on liiga kõrge.” “See saigi nimelt kõrgele üles pandud, et igaüks kohe näppima ei ulatuks.”
Teie hind on liiga kõrge.” “Kui ülevaltpoolt vaadata siis tundub küll täiesti normaalne.”
“Teie hind on liiga kõrge!” “Pole probleemi. Oleme taolisteks puhkudeks sõlminud koostöölepingu korvtõstuki teenuse pakkujaga.”
“Teie hind on liiga kõrge!” “Saan aru Teie kõrgusekartusest kuid olge rahulik, kõik foobiad on ravitavad.”
“Teie hind on liiga kõrge!” “Sellisel juhul oleme nõus arve saatmisel hoidma madalat profiili.”
“See on liiga kallis” “Saan aru Teie kiindumusest meie tootesse, kuid poleks vaja nii personaalseks minna.”
“See on liiga kallis” “Jääme ikka professionaalseks. Las selliseid armuavaldusi jagavad omavahel pärast meie raamatupidajad.”
Kümneid vaimukaid sõnastusi tuli veel, tänud kõikidele saatjatele. Edaspidi riputan ka ülejäänud siia üles.
Kui soovid aga reaalseid sõnastusi ja tehnikaid, kuidas elimineerida enda müügitööst IGAVESEKS “see on liiga kallis”, “konkurentide hind on parem” ja “meil pole eelarves raha”, siis oled oodatud 5. Mail uue koolituse avalöögile! Nii palju ideid ei ole varem üheltki koolituselt nende teemade likvideerimiseks antud. Ära maga maha ja lase oma hinda maa sisse tampida! Vaata lähemalt siit!